Dalit

Mediterrán húsgombócok

2011. június 07. 11:29 - Dalit

Vendégek jöttek, és eredetileg grillezős terveim voltak. De úgy döntöttünk, hogy délben 30 fok melegben jobb, ha nem grillezünk a napon. Maradt a serpenyő, és az ötletem, hogy valami arabos húsgombócot szeretnék. Sok receptet átnéztem, aztán ez lett belőle. Kicsit görög, kicsit arab, kicsit az enyém.

 
·         50 dkg darált marhahús
·         1 marék mazsola
·         1 marék zsemlemorzsa
·         egy csokor menta
·         egy csokor petrezselyem
·         fahéj, szegfűszeg, só, bors,
·         kevés joghurt
·         1 kis hagyma apróra vágva
 
A hozzávalókat összegyúrtam, kis gombócokat készítettem belőle, és bő olajban kisütöttem.
Hozzá egy kg újburgonyát, egy csomag zöld spárgát és 3 paradicsomot olívaolajjal, kakukkfűvel együtt megsütöttem.
Mellé mángoldos zöldsaláta, nyamm. Zseniális volt.

 

Szólj hozzá!
Címkék: marhahús

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr352964106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása