Dalit

kínai uborkasaláta

2011. június 17. 12:39 - Dalit

Wang mesternél ettem nemrégen, és nagyon megtetszett. Most megpróbáltam utánozni, rizsecet és kínai só nélkül. De nem sikerült rosszul, 

  • egy kigyóuborka
  • egy ek szójaszósz
  • 2 ek szezámolaj
  • 2 ek borecet
  • 2 ek szezámmag.

 

Az uborkát meghámoztam, kockákra vágtam. A többi hozzávalót a szezámmag kivételével összekevertem, és az uborkára locsoltam. Fél órát állni hagytam, és megszórtam a szezámmaggal.

A zöldséges gyömbéres kacsa mellé adtam,  amit most kacsamellből készítettem.

Szólj hozzá!
Címkék: ázsiai uborka

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr152980195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása