Dalit

Nyári krumplisaláta

2011. július 13. 19:26 - Dalit


  Kifejezetten ilyen hőségre való kaja. Egy goodfood recepttel indult, de aztán valahogy nekem a majonéz meg a mustár és a menta nem igazán illett nekem hozzá, viszont volt egy csokor kapor, és ez lett belőle.

 

  • 70 dkg újkrumpli
  • két marék fagyasztott zöldborsó
  • két marék fagyasztott zöldbab
  • egy dl majonéz
  • egy ek mustár
  • fél dl száraz fehérbor
  • egy csokor kapor

 

Az újkrumplit megpucoltam, a nagyobb darabokat félbe, negyedbe vágtam. Forró sós vízben feltettem főni. 8 perc után hozzádobtam a zöldbabot és borsót, és addig főztem, míg megpuhult.

A majonézt, mustárt, bort, apróra vágott kaprot összekevertem. A zöldségeket leszűrtem, lehűtöttem, és összekevertem a dresszinggel. Meglepően jó kis nyári ebéd lett belőle. Bevallom, mirelit falafelt sütöttem mellé.

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: krumpli

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr213064021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása