Dalit

Citromos gyömbéres csirke

2011. december 08. 08:59 - Dalit

Gyors vacsora

Amit csak azért csináltam, mert különben mehetett volna a szemétbe a csirkecomb. Olyan fáradt voltam ma, hogy csak arra vágytam, hogy leüljek, lefeküdjek, a hátam közepére nem kívántam a főzést.

Viszont megkaptam álmaim WMF serpenyőjét, amit végre berakhatok egyenesen a sütőbe. Fel kellett sürgősen avatni. Olvasgattam napközben néhány receptet, aztán ezt alkottam. Az előkészület kb. 10 perc volt, a sütőben sült még 20 percet.

Két személyes adag 

  • két csirkecomb
  • egy citrom
  • egy hagyma
  • négy gerezd fokhagyma
  • 3-4 cm gyömbér
  • fél dl rizsbor (csak ez volt most itthon:))
  • só, bors,
  • olívaolaj

 

Felforrósítom az olajat, és a vékony szeletekre vágott citromot megsütöttem benne, majd egy tányérra félreraktam.
A maradék olajba beletettem a ketté vágott combokat, alaposan megsóztam, borsoztam. Mindkét oldalát megpirítottam. Hozzádobtam a szeletekre vágott hagymát, és gyömbért. Összesütöttem, majd rádobtam a csak a késsel megroppantott fokhagymát is. Felöntöttem a borral, hagytam egyet forrni, majd lefedve beraktam a forró sütőbe 20 percig. Az utolsó öt percben levettem a fedőt róla.

Sült krumplival ettük.

És itt az edény:)

edeny.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: csirke

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr1003444011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása