Dalit

Pszeudomuszaka Dukan módra

2013. szeptember 18. 18:10 - Dalit

Dukanosítottam egy régi kedvenc receptemet. Egy folyton fogyókúrázó barátnőm jött vendégségbe, miközben a házban elzárták a gázt. Tehát maradt a mikro, és a sütő. 

  • 1 csirkemell
  • 1 padlizsán
  • 3 kis cukkini
  • 2 nagyobb paradicsom
  • 3- db krumpli
  • 4 kápia paprika
  • 2 db joghurt
  • 1 kanál kukoricakeményítő
  • oregano helyett provancei fűszerkeverék volt most.
  • frissen őrölt bors
  • reszelt sajt a nem diétázoknak.
  •  
A krumplit héjában megfőztem a mikróban., megpucoltam, és felszeleteltem. A csirkemellet vékonyabb szeletekre vágtam, a padlizsánt és a cukkinit egy cm-es ovális darabokra vágtam. Sóztam. borsoztam.
A forró sütőben 5-5 perc alatt átsüttem a zöldségeket, és a csirkét.A paradicsomokat felszeleteltem. A joghurtot összekevertem a keményítővel.
Elővettem egy tepsit és szépen leraktam a hozzávalókat. Krumpli, padlizsán, cukkini, csirke, padlizsán, cukkini, végül a felszeletelt paradicsom. közben minden réteget még borsoztam, megkentem a joghurtos keverékkel. Sütőben addig sütöttem, míg a sajt megbarnult. A saját részemből átadtam a krumplit. 
Fénykép nem készült, mert túl gyorsan elfogyott.:) A legjobb, hogy a hús és krumplievő férjemnek, a vega lányomnak, és nekem is megfelelt. Mindenki kiszedte belőle, amit ehet, és elégedett volt.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr955520742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása