Dalit

Csirke krumpli

2007. október 28. 17:53 - Dalit

Ebben a hónapban nem a különlegességek izgatnak.
Bár fel is volt adva a lecke, hogy egy olyan pár jön vendégségbe, akiknek az étel igazából hús krumplival.
De szeretjük is valójában, ráadásul nem kell sokat pepecselni vele, megsül minden egyben.
A változatosságot meg biztosítja, hogy mindig máshogy füszerezek.
Most például így.

Csirke krumplival

6 csirkecomb
2 kávéskanál garammasala

4 gerezd fokhagyma
1 kg krumpli
kakukkfű
olaj
Fél kg sárgarépa

A csirkecombokat kettévágtam.
Kb. 1 dl olajba belekevertem a garam masalát, sót, apróra vágott fokhagymát, sót. Beletunkoltam a combokat, és hagytam állni.
Meghámoztam a krumplit, szintén kakukkfűvel olajba tettem.
Kizsíroztam egy tepsit, egyik felébe beleraktam a húst, a másikra a krumplit, amit még megsóztam.
Lefedtem fóliával, közepes lángon sütöttem egy órát, majd még egy fél órát fólia nélkül.
Közben a hűtőben találtam vékonyra szelt sárgarépát, amit olajban kisütöttem, és vörösboros körtét tálaltam mellé.
A sárgarépának akkora sikere volt, hogy a barátnőm mondta, hogy ő sosem eszi meg, de így meglepő módon finom,
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr38211056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása