Dalit

Indiai nyúl - Dukan

2012. június 29. 15:33 - Dalit

Mirelle tandori nyúlcombjai alapján. Nekem most csak garam masalám volt itthon, avval készítettem.

  • két db nyúlgerinc
  • egy doboz joghhurt
  • két kk garam masala

Egy doboz joghurtot összekevertem két teáskanál garam masalával,. A nyúlgerincekre öntöttem, és egy éjszakára a hűtőbe raktam.

Délelött kivettem, megsóztam alaposan, majd alufóliával lefedett tepsiben egy órát sütöttem kb. 170 majd fél órát 200 fokon. Leszedtem az aluufóliát  és grillel kérget sütöttem rá.

Páromnak krumplival, nekem dukan palacsintával tálaltam. Húúú, ez tényleg nagyon jó lett. És úgy tünik, szűköl össze a gyomrom, már csak két darabot és másfél palacsintát tudtam belőle megenni.

nyúlgerinc2.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr524607839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása