Dalit

Grillezés

2007. május 30. 17:06 - Dalit

Folytatás III.


Most pedig leírom az én legnagyobb kedvencemet.

A törököknél mindig imádtam ezt az ételt, de valamiért azt hittem, hogy van valamilyen bonyolult titka. Aztán a nővérem egyszerűen fogta magát, és megkérdezte egy helyen. Hát a világ legegyszerűbb étele.

Joghurtos padlizsán

2 padlizsán

2 db. joghurt

Só, bors, oregano, menta, meg amit akartok

A padlizsánt kockára vágom és nagyon bő olajban, mintha krumplit sütnék, ropogósra sütöm. Egy tálba beleteszem, só, bors, és tetszés szerinti fűszerek, pl. oregano, menta, meg volt egy kis tzatziki fűszerkeverékem, meg rá a joghurt, és kész. 

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr4489422

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: best sports betting sites uk 2018.04.15. 04:20:58

Cheat texas holdem poker di blackberry - veusowr

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cserke 2007.06.03. 06:10:50

A héten ettünk ilyet a Szerájban és azon tanakodtunk, hogy lesz ilyen állaga a padlizsánnak. A bő olajban sütés még nem jutott eszembe, de most kipróbálom.
Olyan jó puha, nem szivacsos lesz tőle? És nem szívja meg olajjal magát nagyon?

Dalit · http://dalit.blog.hu/ 2007.06.04. 20:34:39

Forró legyen az olaj, ugyanűgy mint a krumplinál.
Én se gondoltam volna, de nem olajos, nem szivacsos.

cserke · http://cseresznyekert.blog.hu 2007.06.04. 21:28:07

Aha, köszi, kipróbálom majd, idáig nekem otthon sosem sikerült olyanra, mint az eredeti.

bogi · http://www.mindentkapni.hu 2008.05.08. 10:10:38

Sziasztok!
Most találtam egy nagyon jó kis webáruházat, ahol kempingezés és táborozás kellékei kaphatóak széles választékban.
Grillezés, grill party, kerti party nélkülözhetetlen tartozékai, grillsütők, lávaköves grillek, kerti grill,
piezoelektromos gyújtással működő Campingaz grill, duplafejes öntöttvas égőfejjel vagy kerámiafejes égővel.
25000Ft felett pedig ingyenes házhozszállítással!
süti beállítások módosítása