Dalit

Ajándékok magamnak magamtól és mástól

2007. szeptember 12. 16:01 - Dalit

Hurrá, hurrá. Sok sok év óta nem veszek magamnak szakácskönyveket.
Réges régen még a 80-as években rengeteget vettem, máig megvannak, csak jórészük ma már elavult, vagyis megváltozott az izlésem, főzésem.
Egy nagy kivétel volt tavaly. Váncsa István 1001 receptje, de azt inkább irodalomnak tekintem mint szakácskönyvnek.
De most egy hónapon belül két nagy öröm is ért.
Valamelyik blogon vagy fórumon olvastam, hogy kedvezményesen lehet az Alexandránál Good Food könyveket rendelni. Összeálltunk a lányommal, és rögtön 3-at is vettünk.
101 tésztaétel, 101  csípős füszeres étel, és 101 desszert.
Rettentően örültem neki, habár, ahogy átfutottam, olyan sokat nem fogok főzni belőle, többnyire nem könnyen beszerezhető alapanyagok vannak benne, már amelyik recept felizgatott. Viszont nagyon szép, jól kézhezálló, ágyban olvasható könyvecske.










De az igazi nagy meglepetés öröm Izraelből jött. Amikor nyáron kint voltam, egyszerűen nem jutottam el egy könyvesboltba, hogy szakácskönyvet vegyek. Pedig már előre eldöntöttem, hogy ez lesz az első.
De egyik kedves utitársam ott maradt, és csak most érkezett haza.
És hozott nekem egy nagyon szép, és úgy tünik használható, jó kis szakácskönyvet ajándékba.
Azt hiszem, már ezen a hétvégén valamit ki fogok belőle próbálni.

Különös tekintettel arra, hogy most lesz a Párommal kapcsolatunk évfordulója.Valami különleges meglepetést szeretnék kitalálni, ami most még nyomokban van meg csak a fejemben.
1 komment
Címkék: izrael locsifecsi

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr34163695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chilii · http://chilii.blogter.hu 2007.09.12. 17:20:31

kíváncsian várom a recepteket ebből az utóbbi meglepi könyvből!!!! :)
süti beállítások módosítása