Dalit

Brownie

2008. március 31. 10:51 - Dalit

Ahhoz képest, hogy nálunk nincs divatja az édességnek, ebben a hónapban minden hétvégén sütöttem.:)
Igaz, hogy egy tepsi elfogyasztásához a teljes, nagy család segítsége szükségeltetik, egyszerűen nem tudtam néhány receptnek ellenállni.

Nigella brownie-jával már régen szemezek, most jött el az ideje.
Igaz, hogy csak egyféle csokival, nem háromszorosan, és csökkentett adaggal, valamint nem lett túl fotogén, de valami isteni csokibomba lett az eredmény.



20 dkg magas kakakótartalmú étcsoki
22 dk vaj
3 tojás
csapott tk vaniliáscukor
1/2 tk só
20 dkg cukor
17 dkg liszt


A csokit a vajjal mikróban nagyon odafigyelve megolvasztottam. (előfordult már, hogy úgy odaégettem, hogy ki kellett dobni.)
Amikor egy kicsit meghűlt, egyenként belekevertem a tojást, majd a cukrot, végül a lisztet.

Sütőpapírral kibélel
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr89396732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása