Dalit

Vámpírűző csirkecombok

2008. május 19. 18:00 - Dalit

Egy igazi hozzánk illő vasárnapi ebéd, jó sok fokhagymával, zöldséggel,Váncsa István nyomán.


4 csirkecomb
1 nagy hagyma
4 fej fokhagyma
2 sárgarépa
1 fehérrépa
1 negyed zeller
2 szál rozmaring
2 szál kakukkfű (már a saját kiskertemből, ládámból)
fél liter alaplé (vagy fehérbor)
só, bors, szerecsendió, tárkony

A csirkecombot sóztam borsoztam. A hagymát vastag szeletekre vágtam, a fokhagymát gerezdekre szedtem, de nem hámoztam meg. A sárgarépát, fehérrépát megpucoltam, hasábokra vágtam.

A zöldségeket elterítem a tepsiben, rá sót, borsot, szerecsendiót, szárított tárkonyt szórtam. Tetejére tettem a csirkecombokat, közészórtam a hagymákat. Leöntöttem az alaplével, és hozzáraktam a rozmaringot, és a kakukkfüvet.

150 fokon másfél-két órát sütöttem, míg a hús megpuhult, és a szaftja besürűsödött.

Mellé párolt spárgát kínáltam. Főleg a fejét, mert sajnos elég fás volt a szára.:(


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr82475920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása