Dalit

Rácponty

2009. július 23. 10:16 - Dalit

Na, csak felteszek még egy nyári receptet a menümből. Fénykép most nem készült, a nagy melegre való tekintettel inkább gyorsan kiültünk a kertbe megenni.

Valójában ráctalan ponty volt:) mivel a hagymát egyszerűen kihagytam belőle, de meglepő módon még így is finom lett, pedig hát én, mi nagyon hagymásak vagyunk.

6 szelet ponty
4 paradicsom
4 paprika
10 dkg szalonna
nagy doboz tejföl
só, bors,

Egy mély  jénai aljára tettem szalonna csíkokat, aztán rá a megsózott, borsozott halszeleteket. Rá a karikára vágott hagymát (kellett volna) a szintén karikára vágott paprikát, végül a paradicsomot. közben sóztam, borsoztam.  Közé is tettem pár csík szalonnát. A tetejére rákentem a tejfölt, és 45 perc alatt megsütöttem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr761262497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása