Dalit

BMB 2010

2010. július 14. 16:40 - Dalit

Bor, Mámor, Bénye ismét

2010

 

 

Tavaly már írtam és lelkesedtem Erdőbényéért. Mentünk, láttuk és beleszerettünk. E helybe, a faluba, a környékbe, a borokba, és elsősorban az emberekbe. Azóta már voltunk Hetedhét Pásztortüzeken, vettünk több ízben bort, és nem volt kérdés, hogy idén hol töltjük a szabadságunkat. 

Azért nem annyira volt könnyű a helyzet, mert közben a régi autóm bemondta az unalmast, új meg nem akaródzott lenni egy ideig. De aztán sok ügyintézés után az autókérdés úgy tűnik, megoldódott. Akkor jött a szálláskérdés. Természetesen ilyenkor már az összes szállás foglalt volt. Épp ültem egy kicsit elkeseredve a számítógépemnél, és keresgéltem, hogy hátha a környéken találok valamit jobb híján, amikor kaptam egy levelet.

BMB2010

Helló, nem tudom megoldódtak-e már a szálláshely problémáid, én viszont éppen "szakácsot" keresek :)

Kedvenc borász párunk, a már többször emlegetett Ábrahám pince hívott meg, hogy főzzek a fesztiválon.

Természetesen azonnal igent mondtam, és azóta lázban égek, hogy mit és hogyan, és hol? Már túl vagyok egy próbafőzésen amire a barátaimat hívtam, sok olvasgatáson, gondolkodáson.

Egyenlőre 3 ötlet körvonalazódik, majd beszámolok mindegyikről, és hogy melyik lett a végső.

Most pénteken elindulok, hogy megnézzem részletesen a főzés helyszínét, a körülményeket, kipróbáljak még egy-két receptet, borozzak, pihenjek, és beszélgessek.

Már alig várom.

És mindenkit bíztatok, hogy jöjjön és nézzen meg engem és a főztömet a helyszínen, és a rengeteg, hihetetlen jó programot, bort, ételt.

 

 

Szólj hozzá!
Címkék: bor locsifecsi

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr252151643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása