Dalit

Ajánló - Marsbéli bolt

2011. január 21. 11:23 - Dalit

 

Ez az év amilyen remekül indult, annyira nehezen folytatódott.
Múlt héten egy rossz lépésnek köszönhetően eltörtem a lábam. Ilyenkor nem elég, hogy fáj, kényelmetlen, 6 hét szobafogság, de az étkezés is igen nehéz és megoldandó dolog.
Természetesen bevásárolni, és egy ideig főzni sem tudok. Ehhez hozzá jön a hihetetlen „finnyásságom”, hogy utálom a műízű ételeket, a szokásos házhoz-szállítókat, a porleveseket, és a konzerveket.
Ekkor jutott eszembe a Marsbéli Bolt, akivel a tavalyi  segítsüti akciónál ismerkedtem meg virtuálisan először, amikor az én sütimet is ajánlották a kinálatukban, majd utána több bloggertől is jó hírüket hallottam.

 
Írtam nekik levelet, hogy ugyan én kívül esek a szállítási körzetükön, de tudnának-e mégis segíteni.
 
Komolyan mondom, hogy valami egészen elképesztő kedvességgel viszonyult a kérdéshez a vezetőjük, és visszaírt, hogy természetesen megoldják, és remélik hogy segíteni tudnak.
És lám, eddig 3-féle ételüket kóstoltam és tényleg, egészen komolyan mondom, olyan mintha én, vagy valami kedves jól főző jóbarát főzte volna. Mindegyik finom volt, de az aszalt szilvás savanyúkáposzta-leves egészen különleges.
Szó szót, illetve levél levelet követett, amikor Juli, az egyik marsbéli azt javasolta, hogy ha már így alakult, csináljunk Dalit hetet. Közös tervezés után a jövő héten az én receptjeim és ötleteim alapján is lehet majd tőlük rendelni. Ígérem, én is megkóstolom a saját receptjeimet és mást is.
 
Többek között lesz a sokak által dicsért sütőtöklevesem, izraeli csirke lilahagyma-salátával, gerslisaláta, és rizskoch.
 
Ajánlom őket a jövő héten és máskor is nagyon nagy szeretettel, ahogy ők is készítik, és kínálják az ételeiket.
Nekem nagyon nagy öröm látni, hogy egyre több szeretettel, igényességgel indított és működtetett bolt, étterem, üzlet nyílik, akik meg is találják a saját közönségüket.
 
Köszönöm Marsbeliek

 

 

2 komment
Címkék: ajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr482602166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2011.03.27. 11:03:52

Hogyan valósította meg a receptjeidet Kachnics Pista (ő volt a séf a rövid, szerencsétlen Maligán-üzemeltetési kísérletemben)? Nagyon jól főz, csak sajna a kiszállítós műfaj nem teszi lehetővé az ételek 100%-os élvezeti értékének megmutatását.

Dalit · http://dalit.blog.hu/ 2011.04.04. 08:54:28

Az én receptjeim kitűnőek voltak, természetesen egy kicsit máshogy, mintha én csináltam volna.
De annyira jók lettek, hogy még külön leveleket is kaptak.
Amúgy általában kitünő, néha átlagos, és nagyon ritkán nem tökéletes az étel, azalatt az 5 hét alatt, amíg tőlük rendeltem. Sajnos most nincs módom rá, és nagyon szomorú vagyok.
süti beállítások módosítása