Dalit

"Kínai" csirke

2011. március 08. 11:41 - Dalit

 Egy nagyon egyszerű és ráadásul szénhidrát szegény vacsora nekem és a lányomnaka mélyhűtőben és a kamrában található dolgokból.

  • negyed kg filézett csirkecomb
  • 5 cm gyömbér
  • 5 újhagyma
  • 1 nagyobb sárgarépa
  • 1 negyed káposzta
  • 1 negyed csomag mirelit ázsiai zöldségkeverék
  • 2-3 ek olaj (sima étolaj)

A húspáchoz

  • 2-3 ek világos szójaszósz
  • 1 kk ötfűszer-keverék
  • 3 cm gyömbér
  • 2 újhagyma

 

A csirkecsombot két cm-es csíkokra vágtam, és bepácoltam. Hagytam kb. fél órát pácolódni. A zöldségeket vékony szeletekre vágtam. A wokban olajat forrósítottam, és átsütöttem rajta a csirkecsíkokat, majd szűrőkanállal kiszedtem és félreraktam. A wokban még egy kanál olajat forrósítottam és megsütöttem benne a zöldségeket, az utolsó percben még meglocsoltam egy kevés szójaszósszal.

Egy kevés basmati rizzsel ettük.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr552626336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása