Dalit

Lazac petrezselymes parmezános morzsával

2011. június 02. 09:30 - Dalit

 

Már egy ideje szemezgetek a fűszeres morzsás ételekkel. Mióta a Rosinantében voltam, ahol Gál Zsolt, zseniális szakács elmondta, hogy ő azt szereti, ha egy ételben háromféle állag is megjelenik, a lágytól a ropogósig, én is törekszem erre, mert nagyon izgalmassá teszi az ételeket.

Így találtam rá erre a receptre a Goodfood-ban. A Lidl-ben találtam vadlazacot, és kb. 20 perc alatt el is készült. Kicsit luxusnak tűnik egy hétköznapi vacsorához, de most így alakult.

  • ·         Fél kg vad lazac szelet
  • ·         vaj
  • ·         5 dkg zsemlemorzsa (teljes kiőrlésű száraz kenyérből daráltam)
  • ·         1 csokor petrezselyem apróra vágva.
  • ·         1 lime leve
  • ·         olívaolaj
  • ·         5 dkg reszelt parmezán
  • ·         só, bors

 

  1. 1.       A lazacot felengedtem, majd sóztam borsóztam. A sütőt 200 fokra előmelegítettem.
  2. 2.       A morzsát, petrezselymet, olívaolajat, citromot, sajtot a turmixgépben alaposan összekevertem, majd a halszeletek tetejére szórtam.
  3. 3.       15 percig sütöttem.

 

Legjobb lenne hozzá a saláta, meg újkrumpli.Most a hűtőben talált rösztivel, és sült paprikával.

Ábrahám pince 2010-es Doxa pont jó volt hozzá.

 

1 adag kb. 364 Kcal, 10 g szénhidrát

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr552950821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása