Dalit

Párolt nyúlcomb

2011. június 19. 12:25 - Dalit

 Mostanában a bloggerek között egész nagy divat lett a nyúl. Most kivételesen egy nagy hiperben vásároltam, úgyhogy engem is megtalált egy csomag nyúlcomb.

Hosszasan nézegettem a recepteket, aztán lényegében a szokásos franciás, boros, hagymás, fokhagymás, zöldfűszeres receptemnél maradtam.

  • Fél kg nyúlcombfilé
  • egy fél lime leve
  • olívaolaj
  • két gerezd fokhagyma
  • egy szál rozmaring
  • két dl bor Ábrahám pince furmint
  • egy hagyma
  • két gerezd fokhagyma
  • zsálya, kakukkfű, babérlevél, rozmaring
  • 5 dkg füstölt szalonna
  • pár evőkanál szárított gomba

A nyúlcombot előző este bepácoltam a lime levével, olívaolajjal, fokhagymával, és rozmaringgal.

Másnap a szalonnát némi olajjal együtt megpirítottam, a zsiradékon megsütöttem a nyúlcomb minden oldalát. Felöntöttem a borral, hagytam elforrni, beledobtam a fűszereket egy csokorba kötve, és 40 percig hagytam párolódni. Közben szükség szerint pótoltam a folyadékot. A végén beleszórtam a szárított gombát.

Úgy érzem, minket is meggyőzött a nyúlhus. Ezentúl gyakrabban is lesz.

 

Szólj hozzá!
Címkék: nyúl

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr272980141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása