Dalit

Tojásos pulyka húskenyér - Dukan

2012. július 14. 21:10 - Dalit

Meatloaf. Igazából már régen nézegetek hasonló recepteket, de eddig nem éreztem ellenálhatatlan vágyat, hogy megsüssem.

Most a a dukán diétás oldalon megkívántam ezt a receptet, és tényleg nagyon nagyon jó lett. Langyosan is, hidegen  is, felvágott helyett is.

egy személyes adag.

    • 15 dkg darált pulykahús 
    • fél tojás felverve ( a másik felét a palacsintához használtam
    • 1 evőkanál joghurt
    • só, bors, kotányi borskeverék
    • 1 újhagyma
    • 1 gerezd fokhagyma
    • egy keménytojás

A darált húst összekeverem a tojással, a nagyon apróra vágott hagymával és fokhagymával, joghurttal, és annyi zabkorpával, hogy összeálljon. Egy sütőbe rakható kis formát nagyon kevés kókuszolajjal kikentem. A húsos massza felét belesímitottam. A tetejére a vékony szelet keménytojásokat helyeztem. Rásimítottam a másik felét is a masszának.

180 fokra előmelegített sütőben kb. 40 percig sütöttem. Hagytam állni még 10 percig, mielött felvágtam volna. 

Vacsorának ettem meg a felét, a másik felét hidegen felvágott helyett.

húskenyér2-001.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr334648543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása