Dalit

Harcsapaprikás diétás túrógombóccal - majdnem Dukan

2012. szeptember 02. 13:04 - Dalit

Valljuk be a harcsapaprikás nem volt igazán diétás, de simán meg lehet úgy is csinálni, bár a joghurt ez ügyben nem tudom, hogy működik. De a túrógombóc minden igénynek megfelel. Diétás, finom, zseniális. Szerintem nem diétás korszakban is így fogom csinálni, mert fenomenális.

      • 1 kg afrikai harcsafilé (Sajnos rendes harcsát nem kaptam
      • 2 hagyma
      • 1 gerezd fokhagyma
      • 10 dkg füstölt szalonna
      • örölt paprika
      • egy kis doboz sovány tejföl

A szalonnát kockára vágtam, kisütöttem a zsírját, félreraktam a szalonnakockákat, és csak kb fél kanál zsírt tartottam meg a serpenyőben. A zsírban megpároltam, megpirítottam a felkockázott hagymát, a végén rádobtam egy szétnyomott fokhagymát. Rádobtam a harcsát, és lassú tűzön átsütöttem. Lehúztam a lábast a tűzről, és most szórtam meg egy evőkanál pirospaprikával. Kevés vízzel felöntöttem, sóztam, és kb. 15 perc alatt meg is főtt, ekkor beletettem a tejfölt, és még egyszer összerottyantottam.

Kapros túrós galuska

      • 25 dkg zsírszegény túró
      • 7-8 evőkanál zabkorpa
      • 1 tojás
      • só, bors
      • 1 csokor kapor
      • egy leheletnyi vaj

A kaprot apróra vágom. Egy serpenyőt kivajaztam, megolvasztottam, és nagyon lassú tűzön egy kicsit megpároltam a kaprot.Egy nagyobb tálban összekevertem a túrót, a tojást, zabkorpát, és a kaprot. Hagyom egy órát állni.Forró lobogó vízbe szaggatom egy evőkanállal. Miután feljött a víz szinére, még pár percig főzöm, hogy biztos átfőjön.

A család többi részének meglocsoltam a szalonnazsírral, én natúr ettem.

Bármilyen szaftos ételhez remek lehet, mondjuk nem mindig kaporral.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr524747336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása