Dalit

Hideg karalábéleves

2013. június 21. 21:46 - Dalit

Ebben a jó kis hőségben elgondolkodtam a hideg ételeken. Tavaly rátaláltam a hideg töklevesre. A héten valahol olvastam egy hosszú leírást arról, mennyire egészséges és jó a karalábé, én meg kitaláltam, hogy végül is ebből is lehetne egy hideg levest csinálni.

Két főre kb. 3 tányér

  • 2 karalábé
  • egy csokor újhagyma
  • egy kanál vaj
  • fél liter zöldség alaplé
  • petrezselyem, kapor, tetszés szerinti zöldfűszer (én igazából egy Aldiban vett 8 fűszerkeveréket  használtam.)
  • só, bors
  • tejföl

A karalábét apró kockákra vágom. A karikára vágott hagymát a felforrósított vajban megpároltam, rádobtam a karalábét, majd felöntöttem az alaplével. Addig főztem, míg a karalábé  még egy kicsit ress maradt, ekkor egy csészényi adagot kiszedtem. A maradékot puhára főztem. A végén belekevertem a sűszereket. Turmixgépben simára turmixoltam. Visszaöntöttem a lábasba, beleraktam a kis doboz tejfölt és összefőztem. Legvégül visszaraktam belőle a karalábékockákat.

A férjem langyosan, én hidegen ettem. Szerintem egy hihetlen finom hideg nyári leves lett.

hidegkaralabe.JPG

Dukanosok nyugodtan készíthetik sovány joghurttal. 

Szólj hozzá!
Címkék: vega dukan diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr845372747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása