Dalit

Mexikói húsgolyók

2010. szeptember 10. 20:45 - Dalit

 


  • fél kg darált sertéshús
  • fél zsemle vagy maradék szikkadt kenyér
  • egy kávéskanál római kömény
  • egy kk köménymag
  • egy kk szárított medvehagyma
  • egy kk kakukkfű
  • egy kk majoranna
  • egy kk koriander
  • egy kevés harissa ( hogy nemzetközi is legyen)
  • egy gerezd fokhagyma
  •  
  • egy csomag  mexikói serpenyős zöldség (Lidl, előre fúszerezett, de meglepően jó)
  •  
  • 2 dl olasz paradicsom püré
  • Egy fél hagyma
  • egy gerezd hagyma
  • só,bors

A fűszereket mozsárban alaposan összetörtem, 


A zsemlét beáztattam. A húst a kinyomkodott zsemlével, és a fűszerkeverék egy részével, sóval alaposan összekevertem. Diónyi kis gombócokat formáltam belőle. Egy serpenyőben kevés olajat forrósítottam, és a gombócokat kissé megsütöttem.
 
Egy kisebb lábasban olívaolajon az apróra vágott hagymát, és fokhagymát megpároltam, majd a paradicsomlét ráöntöttem, sóztam, borsoztam, kevés cukorral finomítottam, az előkészített fűszerkeverékkel ízesítettem, és 5-10 percig főztem.
Végül beleraktam a húsgolyókat, és készre főztem.
 
Tudom, egy mexikói röhögőgörcsöt kapna, de nekünk nagyon kellemes mexikói jellegű volt.
 
A Lidl-ben vettem egy előre fűszerezett mexikói zöldségkeveréket, ami elképesztően finom volt, azt ettem hozzá, férfiembernek azért krumplit is sütöttem. 
 
Szólj hozzá!
Címkék: darált hús

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr432267525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása