Dalit

Jó is lehetett volna :(

2007. október 14. 17:51 - Dalit

A lustaság büntetése

Az utóbbi héten megbünhődtem a lustaságomért, illetve azért időm se lett volna nagyon piacra menni.
És, hát rossz alapanyagból nem lehet csodát várni.
A legnagyobb csalódás múlt hétvége volt.
Annyira vágytam egy kis halra. Elképzeltem valami mediterrán, provance-i dolgot. Hosszasan válogattam a mélyhütött halak között, aztán megvettem a legkevésbé unszimpatikusat. De hiába. A halnak már rögtön túl erős szaga volt. De mindent megpróbáltam.
Áztattam 1-2 órát fokhagymás tejben, hátha jobb lesz. De a végén a fele mégiscsak ment a szemétbe. Pedig a recept nagyon jó volt.
Az eredeti a mindmegettéről van, Mirza receptje.


Paprikás lisztbe forgatott, sült tengeri hal, fokhagymás gombás rizzsel töltött sült paprika


Fél kg tengeri hal
paprika
liszt

bors
rozmaring
kakukkfű

Sárga és zöld kaliforniai paprika
1 csésze rizs
Az előző napról maradt piritott gomba
fokhagyma




Megfőztem a rizst, és összekevertem a gombával, 2-3 gerezd áttört fokhagymával, és egy kevés olivaolajjal. Ezzel töltöttem meg a félbevágott kimagozott paprikákat.
A lisztet összekevertem a paprikával és a fűszerekkel, beleforgattam a halakat, és a paprikával együtt sütőpapírral kibélelt tepsiben megsütöttem.
A paprika jó is lett, csak a hal hiába volt jól füszerezve, sütve, nagyjából egészében ehetetlen volt.
Ezzel együtt másnak javaslom kipróbálásra, mert tényleg jó is lehetett volna.

Ami a legroszabb, hogy az én nagyon buta Párom nem akart megsérteni, és megette a felét, és csak utána mondta, hogy hát ez neki nagyon nem izlik. Még utána meg azt, hogy ha lehetne, most egy ideig felejtsem el a halat, mert a gondolatától is rosszul van.

Azért van még folytatás is. Ezen a héten egy utolsó lecsóval próbálkoztam. A szupermarketben vett paradicsom és paprika, valami zöldségutánzat volt, az eredmény meg egy nagyon gyengus menzás lecsó lett. Na mindegy, az végül is elfogyott.
De megfogadtam, hogy igenis időt és energiát szánok a beszerzésre, vagy maradunk a tésztánál és egyéb nagyon egyszerű elronthatlan ételnél.
Szólj hozzá!
Címkék: hal gomba paprika rizs

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr9196065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása