Dalit

Szárított paradicsomos fokhagymás bazsalikomos kenyér

2009. szeptember 07. 22:10 - Dalit

Egy újabb kenyér variáció az előző kenyeremhez, maczyka jóvoltából.

Tettem fél kiló liszthez 2 gerezd fokhagymát apróra vágva (ebből lehet kicsit kevesebb, bazsából több), úgy egy szűk marék bazsalikomlevelet,

Formázásnál, mikor ellapogattam a kenyeret meghintettem 5 db szárított paradicsommal, 6 db maradék, magozott fekete olajbogyóval, és úgy tekertem fel, és formáztam gyökérkenyérré. Kicsit kalácsszerű lett a tésztája, jó szaftos.

50 dkg B80 kenyérliszt
3 dl víz
1 csomag szárított élesztő
2 kanál burgonyapehely
1 kanál sikér
1 kanál olaj
másfél kiskanál só
1 kiskanál cukor
egy marék bazsalikom durván felvágva
2 gerezd fokhagyma átnyomva
4 db olajbogyó

Formázásnál, mikor ellapogattam a kenyeret meghintettem 5 db szárított paradicsommal, 6 db maradék, magozott fekete olajbogyóval, és úgy tekertem fel, és formáztam gyökérkenyérré. Kicsit kalácsszerű lett a tésztája, jó szaftos.

2 komment
Címkék: kenyér

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr161359484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szöszkehölgy 2009.09.18. 13:53:19

Ha lehetne kiszedném a monitorból.. .
:) azt hiszem egyszerűbb, ha hétvégén megsütöm. Köszi a receptet.
süti beállítások módosítása