Dalit

Sajtos csirkemell

2010. október 20. 19:00 - Dalit

Egy nagyon egyszerű étel, hála egy olyan kolleganőnek, aki általában nem szokott főzni, de mikor feltettem azt a költői kérdést, hogy mit is csináljak este 80 dkg csirkemellel, ha még lusta  és nyűgös vagyok, bedobta ezt az ételt, mint olyat amit még ő is meg tud csinálni, és kedvenc.

Persze utána még végignéztem, hogy más  hogy csinálja, és megtaláltam gabojsza receptjét, amit nagyjából követtem.

  • 4 csirkemell, szeletekre vágva
  • 20 dkg sajt vegyesen (Lidl reszelt, gran moravia)
  • 2 tojás
  • 2, 5 dl tejszín
  • 1 dl joghurt
  • 2 ek olaj
  • liszt
  • só, bors, szerecsendió

A csirkemell szeleteket sóztam, borsoztam, majd először lisztbe, aztán tojásba, végül a reszeltsajtba paníroztam. Leraktam sorba egy kiolajozott jénaiba.

A tejszínt és a joghurtot összekevertem, enyhén sóztam, szerecsendióval fűszereztem. 180 fokos sütőben 35 percig sült. Rizzsel és puliszkával ettük. Az összesült sajtos tejszines trutyi nagyon jó volt a puliszkához.

 

Szólj hozzá!
Címkék: csirke sajt

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr772370621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása