Dalit

Inverz mátrix vagyis kolbásszal töltött töltelék VKF

2011. január 03. 10:21 - Dalit

Az erdőbényei szilveszterre vittem többek között ezt a melegen és hidegen is kitűnő tölteléket. Eredetileg a pulyka tölteléke lenne, de külön sokkal jobb. Ráadásul remekül illik a legutolsó VKF kiírásra. Igaz hogy nincs betöltve, de azért ez egy igazi töltelék, ami ráadásul kolbásszal meg is van töltve.

Nagyon nehezen találtam meg a nevét, ezért megkérdeztem a szilveszteri mulatság többi résztvevőjét, hogy szerintük ennek mi a neve, töltelék is meg nem is. Ők találták ki, hogy ez egy inverz mátrix, ahol a töltelék kívül van. Az az egy biztos hogy hihetetlen nagy sikere volt.

Hozzávalók

 

  • 1 kg darált hús
  • 1 nagyobb alma
  • 1 marék pisztácia
  • 1 csokor petrezselyem
  • 1 nagy csokor zsálya
  • só,  bors
  • 1 szál parasztkolbász

A darált húsba belekevertem a lereszelt almát, a durvára tört pisztáciát, apróra vágott petrezselymet, alaposan sóztam,  borsoztam.

Lefektettem egy akkora fóliát, amelybe majd be tudom csomagolni a húsrudat. Enyhén kiolajoztam, majd elkezdtem szépen lerakni a közepére a zsályaleveleket két sorba. A hús felét szépen rásimítottam a levelekre, egy kis mélyedést csináltam és belefektettem a kolbszát. A hús másik felével lefedtem, és ügyesen megpróbáltam egy nagyjából szabályos rudat készíteni. A fóliába alaposan becsomagoltam. Elraktam a hűtőbe egy napra. Másnap 45 perc alatt nagyjából 200 fokon megsütöttem. Szaftos az almától, ízes a kolbásztól, illatos a zsályától, és nagyon jól osztható.

 Gordon Ramsay receptje alapján

Szólj hozzá!
Címkék: vkf sertéshús

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr252555946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása