Dalit

csípős-savanyú tojásleves - Dukan

2012. június 28. 13:57 - Dalit

A leves egy nehéz műfaj ebben a diétában de nem lehetetlen. 

Páromnak csináltam cirkehúslevest, amiből én ugye nem ettem. De másnap, alaposan lezsíroztam, és egy kínai jellegű levest főztem magamnak.

  • Fél liter lezsírozott csirkehúsleves
  • egy csipet gyömbér
  • egy kk szójaszósz, ez nem ajánlott, de nem is tiltott
  • fél kk rizsecet
  • egy tojás
  • chili
  • egy csésze lecsontozott főtt csirkehús

 

Felforraltam a levest, izesítettem gyömbérrel, szójaszósszal, ecettel. Egy toját felvertem, és lassan belecsurgattam a levesbe. Beledobtam a csirkehúsdarabokat, chilit, és kevés apróra vágott petrezselymet is. Korianderrel talán még jobb volna.

kétszintornuldukan_1.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr774607980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása