Dalit

Mikrós süti - Dukan

2012. augusztus 14. 11:56 - Dalit

Nem az én receptem, a Hoxa fórumján olvastam. De muszáj  itt is megosztanom, már csak azért, hogy én is bármikor megtaláljam.

Én elég jól bírom édesség nélkül, de két hét után már nagyon jól esett valami, ami egy kicsit sütemény jellegű. 
Ki fogom próbálni valami sós, vagy zöldséges vagy fűszeres formában is.

  • 2 ek zabkorpa 
  • 2 ek kakaó 
  • 2 ek joghurt vagy kefir 
  • 1 tojás 
  • 1 fél ek ecet 
  • 4 ek víz 
  • 1 kk sütőpor 
  • 1, 5 ek édesítő

A tojást jó alaposan felverem, hozzákeverem a vízet, joghurtot, ecetet. Majd összekeverem a zabkorpával, sütőporral, édesítővel, és kakaóval.

Belerakom egy kb. 2 dl-es tálkába, és a mikróban 600 W.on amíg a tálka szélétől elválik, megsütöm. Ez az én  mikrómon az utolsó elötti fokozaton 4 perc

Hagyom kihülni. A legjobb, hogy a nem diétázó párom is imádja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr904711694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása