Dalit

Zöldséges frittata - Dukan

2012. augusztus 24. 18:15 - Dalit

Dolce vita receptje alapján.

Remek kis ennivaló hőségre.

  • 1 marék zöldborsó
  • 1 marék reszel cukkini
  • 2 db főtt sárgarépa (húslevesből)
  • 3 szelet light sonka
  • 2 újhagyma
  • 1 gerezd fokhagyma
  • 2 tojás
  • só, bors
  • 2 kanál zabkorpa
  • 1 kanál búzakorpa

Az apróra vágott hagymát nagyon apróra vágott hagymát, egy egészen kevés olajban megpárolom. Hozzádobom a feldarabolt sonkát és összesütom. Rádobom a fokhagymát, és csak addig hagyom sülni, míg megérzem az illatát. 
A cukkinit közben megreszeltem, megsóztam, hagytam egy ideig állni. Kinyomtam belőle a vízet.  A tojást összekevertem a cukkinivel, zöldborsóval, sárgarépával, búzakorpával, és annyi zabkorpával, hogy sürő palacsinta tészta állaga legyen.

Egy kevés olajjal kitöröltem a kerámia serpenyőt. Kanállal tegyünk egy-egy adagot a serpenyőbe, és süssük meg mindkét oldalát.

Mustárral összekevertem pár kanál joghurtot, és abba mártogattam.

frittata.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr594726889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása