Dalit

Jam reggeli és céklakrém

2013. április 10. 14:27 - Dalit

Úgy látszik, kezd sikert aratni az üzleti reggelim.

Most kedves kollega, a JAM HR blog főszerkesztője, szakértője kért fel, hogy én készítsem el a  HR reggelijükön az ételeket.

Két előnye is van ennek a megbízásnak. Nagyon jó előadásokkal és társasággal lehet találkozni, és hihetetlenül élvezem azt az elégedettséget, és meglepetést, amikor kiderül, hogy én készítettem mindent.

A mai reggelin már többször elkészített és a blogon megtalálható krémeket csináltam főleg, de két új recept is született.

jamreggelimarcius.jpg

Konyakos csirkemájpástétom

Annyi módosítással, hogy előző nap a vörösboros szilvamártást készítettem egy ünnepi vacsorához, és annak a maradéka került a pástétomba a konyak helyett. 

Vörösbabkrém

Zöldfűszeres túrókrém

Tortillatekercs

Igazából a tortillla vagy pitatekercs inkább egy ötlet, mint recept, amit még finomítanom kell, de nagyon jó kiindulás. Chili és vanilia receptjéből indultam ki. A pácolt sárgarépa egyszerűen zseniális. Bár érzésem szerint feltalálták a magyar sós, cukros ecetes sallátaöntetet.:)

  • török vékony pita vagy tortilla
  • májkrém
  • babkrém
  • túrókrém
  • pácolt sárgarépa
  • saláta

A lepényekből különböző variációkat gyártottam, májkrém, és sárgarépa, babkrém és sárgarépa, túrókrém és saláta. Feltekertem, és 3.4 cm.szélesen felvágtam, egymás mellé fektettem és így kínáltam. 

A másik, ami nagyon nagy sikert aratott, nekem is nagy kedvencem, az a céklakrém. Hihetetlen szin és íz. 

Céklakrém

Kicsit megosztó étel, de aki szereti az rajong érte.

  • 3-4 közepes cékla
  • 2 kanál tejszínes torma
  • 3-4 kanál sajtkrém
  • só, bors
  • egész mák

A céklákat fóliába csomagolom, és a forró sütőben másfél két óra alatt megsütöm. Mikor kihül meghámozom, aprítógépben összekeverem a többi hozzávalóval. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dalit.blog.hu/api/trackback/id/tr135027962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása